Simpsons Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 brushes är ju egentligen lite fusk, det är roligare om man är bättre av att använda filters, men visst det är svårt att få det att se bra ut då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 För nybörjare är brusher perfekta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 brushes är ju egentligen lite fusk, det är roligare om man är bättre av att använda filters, men visst det är svårt att få det att se bra ut då. Det är mkt lättare att få det att se bra ut med t.e.x filters när man är lite bättre. När man är n00b är det bra att använda brushes så man lär sig grunderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 kan någon hjälpa mejj med å komma igån då? :unsure: kommer med min första banner snart om jag får det att funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 kan någon hjälpa mejj med å komma igån då? :unsure: kommer med min första banner snart om jag får det att funka! gå in på deviantart.com där finns massor med brusher(longhorns är nog dem snyggaste) vet dock inte hur man lägger in dem i photoshop men det lär väll finnas en mapp med namnet brush(eller nått sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 @MightyMe http://browse.deviantart.com/resources/app...ions/psbrushes/ bläddra lite där så hittar du nog något. prova annars att söka på XALIASX som har gjort många bra brushes, även patterns etc. Lägg in brusherna i mappen C:\Program\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Presets\Brushes (kan vara på D:) Starta om Photoshop och nu finns dom i brushpaletten om du trycker på den lilla pilen uppe till höger i paletten. Lycka till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 brushes är ju egentligen lite fusk, det är roligare om man är bättre av att använda filters, men visst det är svårt att få det att se bra ut då. Precis, jag försöker att få till det med filters mer och mer nu, för det känns "proffsigare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) bara en fråga till.. hur använder man brushes å får det att se snyggt ut? http://img506.imageshack.us/img506/574/darknessklarcopyyr2.jpg [EDIT]Min allra första banner! vad tyx? Redigerat 29 September 2006 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) :cool: mkt bättre än jag i början... du kan ju testa att mixtra lite med inställningarna, shape dynamics, scattering etc. etc. här är några jag gjort nu på senaste tiden Redigerat 30 September 2006 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Gjorde nyss denna, blev riktigt nöjd :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 http://img125.imageshack.us/img125/4743/danieldeluxigavaqj0.png ^Senaste avataren jag gjorde till mig själv. (dock till ett annat forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 bara en fråga till.. hur använder man brushes å får det att se snyggt ut? http://img506.imageshack.us/img506/574/darknessklarcopyyr2.jpg [EDIT]Min allra första banner! vad tyx? Har du brushes? Om inte, så kan du ladda ner (lagligt :P ) på deviantart. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.