Gäst Sandkaka Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Den var fin-fin, men du borde placera texten på ett bättre ställe.. :} Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Jag har inte photoshop men har gjort dessa i paint, vet inte om man får lägga in här isf så kan ni säga till mig. Redigerat 1 November 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Tack till OOIE & Burken för brushen! :) Gjorde en till: Redigerat 1 November 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 inget direkt speciellt med dem, kanske en render och lite tydligare text nästa gång. en jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 mu1991, gjorde du den i The Gimp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 mu1991, gjorde du den i The Gimp? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Då måste jag säga att den var jäkligt snyggt! Jag gillar färgerna och ramen, men texten blev sådär. ;) Men det räcker i alla fall för mig för att du ska få 10\10. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 inget direkt speciellt med dem, kanske en render och lite tydligare text nästa gång. en jag gjort Helt otrolig! Har aldrig gillat WoW men du får motivet att funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 inget direkt speciellt med dem, kanske en render och lite tydligare text nästa gång. en jag gjort Fin bakrund, men rendern är lite suddig. Texten är för simpel. Ramen stör lite. Annars, bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag tycker ramen förgyllde bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 inget direkt speciellt med dem, kanske en render och lite tydligare text nästa gång. en jag gjort Jag måste hållla med många andra. För att vara gjord i GIMP: 8/10, och tro mig det är bra för att komma från mig, det är bara Orson (min idol när det gäller Photoshop, han är oslagbar men tyvär är han inaktiv nu) som fått en tia av mig. Som bild: 6,5/10 Jag gillade inte blendingen så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 mjo, som GIMP bild är den väldigt bra, och du blir nog duktig om du skaffar photoshop. Haha Orson ska göra en bild till mig lucky me! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.