LillBerra Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 1 pixel svart storke istället för 3 pixel röd. Ingen inner shadow o sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Har inte gjort en sig på flera år och dagar men tänkte att jag skulle testa att göra en: (obs! Drusila=mitt användarnamn på andra forum) http://i13.photobucket.com/albums/a271/darkness_krystal/Grafik/Sig.jpg Snygga färger och snygg blending till höger. Ser kanske lite för "sharp" ut, men snygg var den! Hmm... 8 / 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Min avatar är min senaste men jag är inte helt nöjd det var ett halvår senast jag gjorde en bild men vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Rätt najs, förutom att det är ungefär samma effekt på bakgrunden. Jo jag har bara lärt mig så här mycket än :D .Jag har mycket kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 http://img443.imageshack.us/img443/3848/b2zk2.gif Min senaste vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag vett ej hur man använder ps ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 lyllo den som har photoshop *drömmer om photoshop CS* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 lyllo den som har photoshop *drömmer om photoshop CS* Jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 aja här är min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 aja här är min lol :lol: nicos gimp tut. fast den är rätt snygg ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) jag vet men jag har haft gimp 1 vecka. min förtsa snygga bild gjorde den åt medion Redigerat 6 November 2006 av kirk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Du blir bara bättre och bättre Kirk! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.