TheUnnamed Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Guild wars är bra din bild är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Plz comment? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Lägg till ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Plz comment? Lite oskarpt. Jag har två tips: 1. Lägg till Stroke på texten. 2. Gör Stroke på bilden (jag kommer använda kortkomandon): 1. Välj översta lagret på bilden 2. Ctrl+Shift+N 3. Tryck Ok 4.Edit>Stroke (i menyn) Width: 1 px Color: Svart Location: Inside Mode: Normal Opacity: 100 % Preserve transparency Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Min senaste avatar och banner. Kommentera plzz. [EDIT] Använder inte brushers. Redigerat 18 November 2006 av CorpZone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Det är lite tråkigt att du ofta har samma motiv på bilden bara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Det var liksom det som var meningen. Jag gjorde bilden så att den skulle vara på gränsen till att vara för ljus. Därför sade jag det. Jag tål bra kritik, min vän. Guild Wars signatur. http://i109.photobucket.com/albums/n63/The_Dark_Yoda/Sig-av-mig-Guild-Wars-Black-1.jpg Glömde ram. :/ Redigerat 18 November 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Det var liksom det som var meningen. mycket fin tdy. vacker övergång :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Fin som vanligt TDY :) Älskade din scrap banner. Jusst nu gör jag minst 12 banners om dagen någon gång tröttnar jag väll men jag blir bättre iaf. Använde mig av Sandkakans C4D bakgrunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Det var liksom det som var meningen. Vad urskiljer bra krirtik från dålig kritik?Det mesta är bra kritik, att säga att bilden är för ljus är definitivt bra kritik. Jag skrattar åt den: http://img230.imageshack.us/img230/962/thunderqn6.jpg Enkel, men det var svårt att "smälta ihop" flera renders till en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Det var liksom det som var meningen. tänk dig att tdys skulle se väldigt konstig ut ifall den var mörkare. tyvärr inte i samma höga klass sam vanligt mezox, men inte jätte dålig. oj, glömde ju dina mascar. den första är för ljus och försök att hålla dig till en färg och dess nyanser(samma på bild nummer två förutom det med ljuset) Redigerat 18 November 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Vad tycks? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.