Aegzor Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Aj aj, den var inte dum, du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Plz comment? Vad är shift för knapp, måste lära mig att göra Stroke.Hihi f*n va gullig Elite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Maskaran Soeits: Om du har engelska PS, gör ett nytt lager, markera bilden, och välj Edit, Stroke och sen 1 pixel. Förövrigt, den var riktigt snygg. Du fick texten, bakrunden och rendern att fungera fint tillsammans. Good job! Fortsätt så! Redigerat 18 November 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Shift är knappen ovanför Ctrl/under enter. :P Redigerat 18 November 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Tack lillberra. Altså var ligger det översta laget fattar ingenting? Hur gör man ett nytt laget DVS? Sorry asså men jag har aldrig fattat det här med stroke. Hepp, kan någon förlöara hur man gör ett nytt lager sen så jag kan lägga på en ram till denna, det här är den ända banner jag gjort så jag faktist är nöjd med hittils. Ännu en vart rätt nöjd med allt utom texten på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Tack lillberra. Altså var ligger det översta laget fattar ingenting? Hur gör man ett nytt laget DVS? Sorry asså men jag har aldrig fattat det här med stroke. Hepp, kan någon förlöara hur man gör ett nytt lager sen så jag kan lägga på en ram till denna, det här är den ända banner jag gjort så jag faktist är nöjd med hittils. Ännu en vart rätt nöjd med allt utom texten på denna. Du ska kunnna ha en liten lagermeny till höger. Om du inte har det, välj Window, sen Layers så kommer lagermenyn fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Men hur gör man sedan ett nytt lager? Kommentera gärna mina senaste bilder :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Final Fantasy VII Motiv på den hära ^^ Blev väldigt nöjd med den : ) Kommentarer ? Redigerat 18 November 2006 av Vappol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) http://img236.imageshack.us/img236/9181/fagelaa9.gif "lite" otydlig blev den... [edit]bilden blev visst mindre här ;) Redigerat 18 November 2006 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 http://img88.imageshack.us/img88/7802/smeketrt2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Älskar den 10/10 även om det känns förskräckligt att säga att jag älskar något du gjort ( :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.