Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn

Rekommendera inlägg

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

post-52778-1168802796_thumb.jpg

Jag suger! <_<

 

Och det har inte du med att göra.

Om du vill ge kritik till folk ge konstruktiv kritik istället för att rata dom och sänka självförtroendet.

Du vet det är inte bara att fixa photoshop som behövs för att göra Zimens bilder.

Man måste lära sig och sånt tar tid, ingen kommer orka engagera sig i photoshop om du bara sänker dom sådär.

Precis som vilken annan sak som hellst låt säga fotboll... Om jag säger till dig det där var ett riktigt dåligt skott varför försökte du ens att göra mål när du inte kan?

Skulle du bli särskillt inriktad på fotboll då?

Hursomhellst visst jag håller med om att bilden inte var i toppklass men instället för att ge en sån dålig och låg kommentar som dig ger jag lite konstruktiv kritik.

*Försök att hitta en bra storlek som känns enkel och snygg, 360 x 120 rekomenderas.

*Matcha gärna färgerna bättre kolla på tutorials så hittar du nog smarta tips.

*Gör bara en såndär "SZ" loggo så känns den mer simpel, Less is more som man säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://img400.imageshack.us/img400/4452/cartagcopyyk4.jpg

http://img273.imageshack.us/img273/2365/zimensgearsofwarcopy2up1.jpg

 

Säger ungefär samma sak men den förstas högersida (banan som radial-blurats) tycker jag borde raderats helt och nlivit ersatt med svart.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...