Vixxec Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Kan inte nån kommentera min senaste!! :) Redigerat 27 Januari 2007 av Vixxec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 1-10? ' Tycker den var ganska snygg men lite för mycke5t ljus i 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Mina 2 st banner.. Kommentarer?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Tycker att dom var ganska snygga men gillar inte pokémon så mycket dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 JaJa thx fö kommentaren även om d inte va den sista jag postade här e den :) http://img176.imageshack.us/img176/5549/militrsigdv3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 @Zenso-Tack.Men jag gjorde dom till en tävling :) @Vixxec-Ganska snygg. Jag ger 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Mina 2 st banner.. Kommentarer?! Plottriga. Färgen på bakgrunden passar inte alls. Inte heller texten är bra. Vixxec: För mörk och tråkigt med Pixelstrech. Redigerat 27 Januari 2007 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Löjligt att du kommentera allas förutom min <_< Jag gör väll förfan som jag vill?Om jag tycker någon är ful kommenterar jag inte alls istället för att ge värsta fulhetsförklaringen. Och eftersom jag inte kommenterade din så vet du då vad jag tycker. Jag berömmer bara, inte kritiserar. Vappo@ Älskar färgerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Vappol: snygg, gillar den, men tycker den är lite tom på höger sida men, min senaste kommentar? EDIT kommer snart....glömmde bort att ändra lite :LP EDIT http://i145.photobucket.com/albums/r226/Inka_71/banner/asfffffffffffffffffffffffff.jpg Redigerat 27 Januari 2007 av Kazour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 @Vappol, ett mäster verk :D 9/10 @Kazour, också ganska snyggt. 8/10 Kommentera mina, avatarerna är till en tävling, banner är när jag precis lärde mig pixel streck eller vad det hette :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Vappol: snygg, gillar den, men tycker den är lite tom på höger sida men, min senaste kommentar? EDIT kommer snart....glömmde bort att ändra lite :LP EDIT http://i145.photobucket.com/albums/r226/Inka_71/banner/asfffffffffffffffffffffffff.jpg Ha inte rendern sådär blendad. Annars jävligt snygg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.