HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Varför har du en gubbe från sagan om ringen som motiv, sen står det timberlake ;) Passar inte. 2/10. Hehe gjorde en snabb banner, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Ingen comment ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Vappol, snygg. Men man ser inte renderns så bra. 7/10:D Komentera min da. Här kommen en ganska enkel.. Orkar inte med några stora verk.. Redigerat 4 Februari 2007 av 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Varför har du en gubbe från sagan om ringen som motiv, sen står det timberlake ;) Passar inte. 2/10. Hehe gjorde en snabb banner, vad tycker ni? Ja vet den ser cp ut, för ja gjorde den på en annan dator me mindre skärm, Timberlake döpte ja gubben till, o ja kom inte på nåt annat, det hade inte passat me Gorillaz precis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Här är min senaste fast det är en animering som jag har gjort i Gif animator men bilderna har jag gjort i photoshop (helt från en svart bakgrund) och sedan har jag bara lagt in de i gif animator. http://img69.imageshack.us/img69/9071/helaheartanimationbg2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) http://i109.photobucket.com/albums/n63/The_Dark_Yoda/SigavmigTheatrecopy-1.png Redigerat 5 Februari 2007 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 riktigt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Här är min senaste fast det är en animering som jag har gjort i Gif animator men bilderna har jag gjort i photoshop (helt från en svart bakgrund) och sedan har jag bara lagt in de i gif animator. http://img69.imageshack.us/img69/9071/helaheartanimationbg2.gif jag ser ingen animering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jepp nu ser varjefall jag en animering =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) Ok, här kommer en till vad tycks :D Jag lekte bara lite med photoshop.. Redigerat 7 Februari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) Faan fick inte till transparent ;( då blev den ful aja ... Den blev visst det endå fast bara med firefox :S Redigerat 6 Februari 2007 av Vappol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.