HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Här kommer en ny.. Snälla kommentera. Jaha, vilka ramar finns det da mellan sånna å dom med ett enda bred ram ;) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Här kommer en ny.. Snälla kommentera. Haha, finns många olika ramar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) men sluta dissa! >=( Szellerie@ du är inte den enda med rosa bakgrund.. jag har haft det ganska länge nu Redigerat 17 Februari 2007 av rikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Rikke dom bestämmer väll vilka dom vill kommentera? Du får ha tålamod. Men jag är snäll och kommenterar den. Render passar inte ett dugg in med bakgrunden. Det ser ut som du bara brushat med samma brush i bakgrunden och det blir inte snyggt. Som du hör så blir inte betyget så högt. 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Här kommer en ny.. Snälla kommentera. va finns det för mer ramar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Här kommer en ny.. Snälla kommentera. http://uniquegraphics.no-ip.org/index.php?showtopic=1845 Lite mer avancerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Här kommer en ny.. Snälla kommentera. Coolt! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Här kommer en ny.. Snälla kommentera. Försökte mig på en sån ram förut och det var inte så svårt som man kan tro. Denna gjorde jag för ganska länge sedan. Ingen höjdare fast ramen blev ju ok iaf. http://img211.imageshack.us/img211/3727/techborderbannerho4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Blev rätt nöjd kommentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) Min polare har gjort dom hära ... Han har inte internet så han sitter hos mig och göra heta bilder i photo shop :) 1-10?? Kommentera bilderna , tack :) Redigerat 18 Februari 2007 av JoK3R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Här har jag en sammling av gammla och nya :) plz, kommentera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Här är lite nya godingar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.