Zimens Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Vad är den som venom är i, har du gjort den i photshop eller CD4 eller vad det heter. Den andra med människan var också snygg, jag gillar den 7/10. det som venom klättrar på är gjort i C4D men inte utav mig, jag hittade dem på nätet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Vad är den som venom är i, har du gjort den i photshop eller CD4 eller vad det heter. Den andra med människan var också snygg, jag gillar den 7/10. Oh, okeey.Dom var riktigt läckra. Jag kommer snart med min första banner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Status@ Dom var ganska snygga, men den första var sisådär 4/10. Den andra var snyggast 8/10. Den 3:e var bara en massa gröta 2/10. Lime@ Nja vet inte riktigt men 4/10. Jok3r@ Färgerna skär sig totalt, mycket kontrast å sånt. Rendern syns inte ens vad det är, vet inte vilket betyg den får. Haha tack så mycket . :) Jag tycker om sånna effekter .. Det är bara texten som blir CP Här kommer några nya .. 1-10?? (Blev nöjd med dom 2 första , den med tjejjen sådär..) Kriitiik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Nja, renderna passar inte in i bakgrunden. Ganska dålig, kvalite på renderna, fonterna passar absolut inte in. Den första= 4/10. Den andra= 5/10 Den 3:e 4/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Nja, renderna passar inte in i bakgrunden. Ganska dålig, kvalite på renderna, fonterna passar absolut inte in. Den första= 4/10. Den andra= 5/10 Den 3:e 4/10. Jag tyckte dom var skitsnygga iallfall .. Här kommer min nya avatar . 1-10? Kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Som sagt, jag är helt ny när det gäller att göra saker i Photoshop. Jag håller på och lär mig, på denna har jag inte använt varken renders eller brushar. Men jag tycker den blev ganska bra ändå. Mitt n00b bidrag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 vektorz0r http://pici.se/pictures/AvDyTc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 http://i8.photobucket.com/albums/a42/Zimens/hellgatelondoncopy.jpg vektorz0r http://pici.se/pictures/AvDyTc.png najszor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Hoho, zimens@ Jag avgudar den, en av dom snyggaste jag har sett :P Har du ingen tut till den :D 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Zimens det jag har problem med är att få det där speciella ljuset och stämplarna/brushes i bakgrunden, dvs det som gör så att det ser smutsigt och proffsigt ut. Du får ladda hem Camtasia Studi och spela in när du gör något enkelt, och sedan länka. Grr... måste veta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Tillbaks efter en najs tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Zimens det jag har problem med är att få det där speciella ljuset och stämplarna/brushes i bakgrunden, dvs det som gör så att det ser smutsigt och proffsigt ut. Du får ladda hem Camtasia Studi och spela in när du gör något enkelt, och sedan länka. Grr... måste veta :) Grrr.. får väl göra det nån gång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.