TheUnnamed Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 den blev för stor så jag kan inte ha den avatar hur fixar man ner storleken? säg gärna hur man fixar till den snyggare osv. min första avatar/bild på ps CTRL+ALT+I går också bra ;) Kortkommando till image size Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) ok tack :) men blir bildkvaliten sämre då elr? den blir ju jätteliten... Redigerat 6 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Så en bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Så en bild.. snygg 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Gjorde en ganska snabb, som är ganska lätt. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) nu fattar jag inte nu kan jag ha den ändå - ??? en till fråga hur fixar jag brushes? alltså när jag fixar blir den bara det mönstret och typ ngn färg så hur fixar man det // nooben :( Redigerat 7 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 nu fattar jag inte nu kan jag ha den ändå - ??? en till fråga hur fixar jag brushes? alltså när jag fixar blir den bara det mönstret och typ ngn färg så hur fixar man det // nooben :( Ledsen om jag låter vresig. Men för det första är det här ingen fråga tråd, och för det andra finns det hur många trådar om brushes som helst. Men om du fortfarande inte får hjälp av de trådarna så kan du ju alltid starta en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) Gjorde bara någon simpel userbar.. Redigerat 7 Mars 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Så en bild.. Riktigt snygg!Gillar den ^^ min nya ava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) min nya ava? 9/10 skitsnygg! :) Jag gör bara några bilder :P Redigerat 8 Mars 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Så en bild.. Tack ;) Ska nog göra en Bajen sig till din ära snart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) Leker runt med photoshop cs2 bara, fick detta resultatet. Redigerat 9 Mars 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.