Zimens Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag vill ha nåt nytt >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Håller med Zimens lite där faktist all dina är tyvärr ganska lika, fast jag tycker att vissa är rikigt snygga faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Håller med, ska vänta ett tag innan jag fått en bra idé, de fletsa ser ju ut på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Här är mina nya . kritik? har lärt mig scanlines nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Här är mina nya . kritik? har lärt mig scanlines nu . Nja sådär texterna var inte snygga sen färgerna nja du får 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 enkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 <-------- Vad tycker ni om min nya avatar? :rolleyes: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 enkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes: Nja, det är väldigt dålig kvalite på bilden...Å sen ser det ut som ett google bild.½/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 enkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes: Va, tror du inte att det är jag som har gjort den? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 enkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes: Nja.. Ganska dålig bild kvalite och sen.. Ingen ram? 4/10 Försök att få det en bättre bildkvalitet nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 enkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes: Tryck på bilden för att få helbild??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Ok, men bild kvaliten suger ju i alla fall. Å sen så passar inte texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.