Gäst Elite Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 What about this ? Kommens ? Tvivlar på att du gjort den där. >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Varför tvivlar ni så mycket? Bilden var mycket enkel, man kan nästan se igenom hela "görandet" av bilden bara genom att titta på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag gjorde en kommentarer? Nice Kelly men jag gillar ju flyff men du får 5/10 :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=86051 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 (redigerat) :gitarr: Redigerat 4 April 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 (redigerat) hadde inga brushers på min nya data så jag gjorde ett uppehåll men aja det blev som det blev...(ganska simpel=? come back! 1-10? ( enligt mig ) en 4 eller en 3 Pga den e inte så kopliserad ajajaj en ny Redigerat 4 April 2007 av RoxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt. Men ni som inte vill, behöver inte tro på mig. Ok, men här kommer en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 7/10 ganska gladdig opå den vänstra sidn och... ohyfsat att inte komentera den som e över :huh: 7/10 ganska gladdig opå den vänstra sidn och... ohyfsat att inte komentera den som e över :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 oK ;) 1.2/10. 2.3/10. Nöjd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 (redigerat) <_< Redigerat 4 April 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt. Men ni som inte vill, behöver inte tro på mig. Ok, men här kommer en ny. Varför har du olika namn? Visst du kan ha gjort dem, men egentligen räcker det inte att sitta framför PS dag och natt och sen vara skitgrym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.