Zimens Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Hade tråkigt och gjorde dessa. j*vlar, Apocalypse bilden var otroligt häftig :DGer verkligen känslan "Apocalypse" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Hade tråkigt och gjorde dessa. Tack! <3 Kul att du gilla den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 LB, den första var vrål snygg, älskar brusen upp till höger.. Här kommer en till, jag testade med att göra en smudge banner, men jag kunde inte öppna en grej, så det blev så som det blev, kommentera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 LB, den första var vrål snygg, älskar brusen upp till höger.. Här kommer en till, jag testade med att göra en smudge banner, men jag kunde inte öppna en grej, så det blev så som det blev, kommentera.. cool!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 LB, den första var vrål snygg, älskar brusen upp till höger.. Här kommer en till, jag testade med att göra en smudge banner, men jag kunde inte öppna en grej, så det blev så som det blev, kommentera.. Lite för många färger och stora kontraster, att dra ner på färgen skulle nog göra mirakel...Testa att variera texten lite också, du använder samma varje gång. Desutom skulle inte jag veta att det stod "svadlifare" om jag inte, ööh.... Visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Ehh, vad menar du med svadilfare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 En ny :rolleyes: komentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 jag är inte så bra på att göra avatarer och jag har ett sämre photoshop och det här är då min bästa som jag hade vid sidan om på alla inlägg förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 jag är inte så bra på att göra avatarer och jag har ett sämre photoshop och det här är då min bästa som jag hade vid sidan om på alla inlägg förut. fupr05:Snygg, men det är nått i bilden, som förstör.. 5/10, orre_best: Ett tips, tråden heter bästaavatar banner... Skicka bara in sånna som du har lagt ut tid på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 jag är inte så bra på att göra avatarer och jag har ett sämre photoshop och det här är då min bästa som jag hade vid sidan om på alla inlägg förut. Texten eller? som förstör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 jag är inte så bra på att göra avatarer och jag har ett sämre photoshop och det här är då min bästa som jag hade vid sidan om på alla inlägg förut. You fail. Läs hans inlägg igen, tack. >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 blev ganska nöjd :D komentera gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.