Gäst HazMupp Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag kommer snart med en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 1-10? gjorde den på 3min ... ... Du måste ju va dum. :/ Pingvinen är inte inklippt, inte heller fjärilen. Hela allt är en bild. Han har bara lagt in en ram och text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 1-10? gjorde den på 3min ... ... Hur ska jag kunna veta det? Brukar ju inte precis spendera dagarna med att sitta och googla efter pingviner på gräsmattor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 (redigerat) länge sedan jag höll på med gimp :lol: men nu gjorde jag något litet :unsure: Hm, lite skarpa färger, men annars lite snygg, texten kan också förbättras, 5/10.Jag är snart klar med min smudged banner. =) Redigerat 20 Maj 2007 av Svadilfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 <-- min ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 :bah: Komentera?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 :bah: Komentera?! lite ... simpel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 då är la denna också simpel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 då är la denna också simpel? var får du ramarna ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 jag gör dom själv:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 då är la denna också simpel? Japp, simplare än den förra. :) (Om man bortser från ramen som jag inte vet hur svår den är att göra...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 då är la denna också simpel? kan inte jag få se en bild gjord av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.