TheUnnamed Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 den här bilden har jag gjort helt själv Jag känner igen han... -1/-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Som sagt vill jag gärna ha kommentare på den här: http://i18.tinypic.com/5ytsges.jpg jag tycker den är jävligt snygg :D allt utom dom där strecken typ vid ögat :huh: ;) Redigerat 31 Juli 2007 av UAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Som sagt vill jag gärna ha kommentare på den här: http://i18.tinypic.com/5ytsges.jpg För mörk enligt mig =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) den här har jag gjort helt själv det tog två veckor och sen var det klart as jobbigt men det var det värt :D visar den en gång till för att ni ska fatta att jag inte har kopierat den jag har gjort den med mina bara händer och med en data och en mus och med hjälp av ett program som kallas paint Redigerat 31 Juli 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 den här har jag gjort helt själv det tog två veckor och sen var det klart as jobbigt men det var det värt :D visar den en gång till för att ni ska fatta att jag inte har kopierat den jag har gjort den med mina bara händer och med en data och en mus och med hjälp av ett program som kallas paint Ljug inte! man ser att den är gord av Don Rosa :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Ändrade lite på den bättre eller sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 den här har jag gjort helt själv det tog två veckor och sen var det klart as jobbigt men det var det värt :D visar den en gång till för att ni ska fatta att jag inte har kopierat den jag har gjort den med mina bara händer och med en data och en mus och med hjälp av ett program som kallas paint Ljug inte! man ser att den är gord av Don Rosa :angry: :angry: Låt han säga att det är han som gjort den....spela roll. Och vem är Don Rosa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Ändrade lite på den bättre eller sämre?Hmm... Jag gillar sjärnan bakom mer, men inte blommorna. Bra att rutorna är borta men texten är nog lite stor, särskilt stroken runt den. Prickarna skulle nog vara snyggare om de var vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Fixar det och ser hur det blir :) bättre? :P Redigerat 31 Juli 2007 av UAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Fixar det och ser hur det blir :) bättre? :P Ja, det tycker jag nog. Men rätta till texten, det passar inte när den är så sne. Sen kanske du skulle dragit ned gradienten på den. Funkar det inte med att helt enkelt bara ha färgen från bakgrunden där uppe? Redigerat 31 Juli 2007 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Fixar det och ser hur det blir :) bättre? :P Ja, det tycker jag nog. Men rätta till texten, det passar inte när den är så sne. Sen kanske du skulle dragit ned gradienten på den. Funkar det inte med att helt enkelt bara ha färgen från bakgrunden där uppe? jooo det gör det väll fixar å ser hur det blir igen då :P eeeh orkar inte med den bilden mer Redigerat 31 Juli 2007 av UAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Fixar det och ser hur det blir :) bättre? :P den där har jag sett på Powerbits tror jag...D-Day: http://www.fuskbugg.se/pub/misc/dday2%20copy.jpg Lets Rock: http://img107.imageshack.us/img107/286/letsrockcopyir5.jpg nuf said Redigerat 31 Juli 2007 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.