KaramellKing Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Arako du gör ju f*n assnygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Den var grymt snygg Arako. Jag älskar sprite-signaturer! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Här får man mycket beröm ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Har ingen bild att sätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 tack Texten passar verkligen inte in och förstör i princip hela signaturen. Förutom det, och att högersidan är lite för tom, är den riktigt, riktigt snygg! Hur blev du så bra? Såg några av dina signaturer för ett par veckor sedan, det är verkligen stor skillnad. Har du använt dig av en tutorial eller liknande? Har ingen bild att sättaDu kanske inte borde skriva då, smartass? Du tillför ju liksom ingenting till tråden, men du kanske inte har tänkt så långt? Hatar såna inlägg som dina där det enda uppenbara syftet är att få rank/mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/12.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 tack Texten passar verkligen inte in och förstör i princip hela signaturen. Förutom det, och att högersidan är lite för tom, är den riktigt, riktigt snygg! Hur blev du så bra? Såg några av dina signaturer för ett par veckor sedan, det är verkligen stor skillnad. Har du använt dig av en tutorial eller liknande? jag vet att texten inte blev så bra, hadde hållit på med sigen rätt länge och orkade inte göra texten bättre, ska försöka fixa den sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 skit snygga bilder arako sry för dubellinläg men seriöst dena tråd börja 05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/12.jpgDet där är mer i min smak, men den är lite tom till vänster. Du kunde säkert fått in en liten text där. Annars riktigt snygg, fast jag gillar inte rendern, hon ser ut som en katt. ;) Redigerat 4 Februari 2008 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Något jag fick ihop . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 ingen bra kvalite för det första profecy. Är du ny med photoshop elelr vad du använder ? :P Blev mer nöjd med denna än den andra skon ^^ http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/13.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.