PurpleHaze Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Raptomex väldigt snygg, den gillade jag starkt. Gillar sådana vector bilder! Kimen den borde du vara nöjd med, ingenting som var dåligt på den alls. Texten va smart och smidigt placerad ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 denna blev bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 En ny, kommentera :). yeah, grymt snygg. Gillar den väldigt mycket, gillar såna typer av bilder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 abstract sig, nöjd. äntligen fick jag tag i mina efterlängtade smudge settings :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) abstract sig, nöjd. äntligen fick jag tag i mina efterlängtade smudge settings :DMUMS, jag gillar den grovt skulle vilja säga att du fått med det mesta av det snygga ! Du har lyckats grovt bra med ice cold texten den andra var sådär men ändå av snygghet ! Skit frän! Redigerat 9 Augusti 2008 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 abstract sig, nöjd. äntligen fick jag tag i mina efterlängtade smudge settings :DMUMS, jag gillar den grovt skulle vilja säga att du fått med det mesta av det snygga ! Du har lyckats grovt bra med ice cold texten den andra var sådär men ändå av snygghet ! Skit frän! fix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 En ny, kommentera :).As snygg, en tutorial på sånna bilder?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 första spritesigen någonsin, kommentarer pl0x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Raptomex väldigt snygg, den gillade jag starkt. Gillar sådana vector bilder! Kimen den borde du vara nöjd med, ingenting som var dåligt på den alls. Texten va smart och smidigt placerad En ny, kommentera :).As snygg, en tutorial på sånna bilder?^^ Tack <3 :rolleyes: Kimen@ Älskar den, den ser..Skön ut :). 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 en ful bild :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 inte dåligt gjord Kimen. Snygg bakgrund, lite flummigt motiv bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 en ful bild :P är för mycket "kladd" framför rendern/stocken. tycker även att storleken på stocken/rendern var för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.