Raptomex Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 En ny, vad tycks? Ps. Jag gjorde bilden till ett forum som har scanlines, och när jag gjorde det på bilden så smälte den in på sidan. kunde gjort den transparent utan för :P Ja jag vet, men den var till ett annat forum ;).Alla sidor ser inte ut som på fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Nice nice :) and mine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Väldigt längesen använde Gimp. Körde lite igen :) Va snygga båda två, gillar det lila på den andra bilden Ska köpa ett tablet (Ritplatta) senare idag, får väl visa upp lite mästerverk efter det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 En ny, vad tycks? Ps. Jag gjorde bilden till ett forum som har scanlines, och när jag gjorde det på bilden så smälte den in på sidan. kunde gjort den transparent utan för :P Ja jag vet, men den var till ett annat forum ;).Alla sidor ser inte ut som på fuska.se. Ehr, jag vet - transparent menas genomskinlig, dvs hur hemsidan än ser ut i bakgrunden så blir de transparenta på din bild den färgen/mönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 En ny, vad tycks? Ps. Jag gjorde bilden till ett forum som har scanlines, och när jag gjorde det på bilden så smälte den in på sidan. kunde gjort den transparent utan för :P Ja jag vet, men den var till ett annat forum ;). Alla sidor ser inte ut som på fuska.se. Ehr, jag vet - transparent menas genomskinlig, dvs hur hemsidan än ser ut i bakgrunden så blir de transparenta på din bild den färgen/mönstret. Jag vet extremt mycket väl vad det menas.Men färgen i en topic på sidan är vit, så varför ska jag göra genomskinlig när jag lika väl kan ta vit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Hur fixar man in c4ds i bilden svara tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Du öppnar den c4d du vill ha sen drar du över den till bilden du ska ha den på med "Move tool" Och ändrar Blending opions till linear dodge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Inga comments på http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_08_2008/post-28534-1218575769.png Även om den var fail vill jag ha comments :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 texten var nog det enda som skulle behövas ändras på. http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_08_2008/post-4214-1218660741.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) texten var nog det enda som skulle behövas ändras på. http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_08_2008/post-4214-1218660741.jpg Snygg som vanligt :). Gillar den blåa färgen. 8/10. Redigerat 14 Augusti 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 hm... tycker inte att rendern har så hög kvalite. gjorde en logo :P http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/arako-logo51.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Första bilden i hela mitt liv i photoshop. Andra bilden. Redigerat 14 Augusti 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.