Skinnpytte Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) Det är lite konsigt den här sidan vissas i affären vid namnefekterna hur dom ser utt men det är inte rätt sida den är rätt om man trycker på den nu men inte vid affären eller är det bara min dator som är konsig? http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=7883 Redigerat 30 Januari 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Men jag har en fråga... Kommer du ha kvar GB:erna, admin? aha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Uppgraderingarna fortsätter under nästa helg, se första inlägget ;) Har uppdaterat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Sidan går snabbare ibland....Men när den går segt tror jag vårt internet kronglar. Gillar skinet "Mörk blått" mycket. Bra att du gjorde uppdateringarna. Man kan se hur mycket fm man har på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jaaa det går jätte snabbt asså typ 1-2 veckor innan det här så var det så himmla segt att jag fick vänta minst 20 sekunder eller mer för att komma till en ny sida i forumet.Detta är toppen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Wow asså firefox är ju bättre webbläsare än internet explore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rein1 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 har dom firefox nu eller? (hur såg gamla skinnet ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Som på fuska.se.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.