Hoppa till innehåll

Uppgraderingar


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Vi kommer under den närmaste veckan stänga ner forumet kl 21 för uppgraderingar. Dels för funktioner som har försvunnit i denna uppgradering samt för att fixa till nya funktioner och rätta till de som finns.

 

Edit:

Nu under vecka så blir det inga mer arbeten utan jag kommer fortsätta under nästa helg med det som är kvar. Gästboken samt Lotteriet försvinner pga. av väldigt lågt användande.

Redigerat av admin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kanske vänjer mig... Men Admin kan jag få det gamla skinnet? :visslar: (skämt skulle aldrig få det :P )

 

Varför står det 35 jag heter ju 0035! Och Admin du har inte den svenska invision språk filen va? Du har koden det är jag säker på kolla här: http://forum.fuska.se/index.php?act=store&CODE=bank

 

 

YES!!!!!!!!!! Nu hittade jag det! Där nere kan man ändra skin! Admin du har för mkt erfarenhet av if...

Redigerat av 35
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zero_Tolerance

Ta tebax det gamla skinnet tack!

Jag orkar inte med det här skinnet det är ju NÄSTAN som invisions skin!

 

Den gamla skinnet tillhör invision power board 1.5 skulle jag anta, admin har gjort om till IPB 2 vilket innebär att fuska skinnet inte passar ihop med den nya systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta tebax det gamla skinnet tack!

Jag orkar inte med det här skinnet det är ju NÄSTAN som invisions skin!

 

 

Det visste jag inte har aldrig sett något forum med det skinnet...

Men du har ju mer erfarenhet av if än mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är detta???

En ren mardröm?

Jag kommer till fuska en vanlig måndag, och vad får jag se?

Ett reklam? Eller? Det ser ju ut så... <_<

Mer orkar jag inte säga, forumet känns helt förstört... <_<  :(

 

Jo admin kan gott och väl byta tebax om han vill...

Kom hit i morse var lite morgon trött vad fick jag se!? Trodde jag såg i syne jag gnuggade ögonen men ne det var samma sak då också! Jag tänkte ne vad f*n håller admin på med!? skämtar han eller vill han j*vlas men j*vlas vill han ju inte det är han för snäll för... Jo du nebbig detta skin e rätt likt DPVs skin...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...