Hoppa till innehåll

Uppgraderingar


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

det är ju skit bra jobbat admin! och som det står i första medelandet så skulle dom fixa alla buggar! bara en sak som jag tyckte va skit roligt är denna knapp http://forum.fuska.se/style_images/vc/p_report.gif det är typ en nazist hälsning :P men ville bara dela med mig med det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det här är som en mindre skandal!

En fråga.

VARFÖR DESSA UPPDATERINGAR?

 

Ni tar bort grejer och vad jag än så länge ser så har ni inte gjort nåt nytt?

Kan ni inte göra en lista på vad som togs bort, som ska läggas till och som är till lagda redan?

 

PS: Får vänja mig men jag hoppas att spammingen minskas (otroligt mycket)

 

Här måste jag hålla med.

 

LoL. Det skulle vara coolt om det kom skins med olika spel teman. Typ ett Halo skin eller TheSims2 skin.

Redigerat av Elite Commander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket man spänderat för men eftersom förut alla längtade efter nya skin så har några fått sin önskan uppfyllda admin gör vad han kan.Det är inte så lätt och att dem gammla skinen från förut var bäst !

Redigerat av 12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här är skit bra av admin att han byter skin det är helt okej vist vist

 

MEN OM HAN GÖR NÅT SÅ MAN FÖRLORAR RANKEN OCH SÅ då kommer jag inte stana här en mindre 2 sekunder jag drar då.. för kan du tänka dig som ett ex Silver star han har varit medlem jätte länge han har mkt rank många inlägg han är 9 cooling hur tror du att han känner sig då om det försvinner och sen börja ne tack det vill jag inte men annars är det helt okej för mig och som sagt namn efekter kostade mig flera 1000 och min press och kanske lite fler grejer. men admin fixar säkert detta så jag vill inte klaga.

 

Det här var bara ett ex. Men det är så spännande vad admin kokar i hopp för jag har längtat efter nytt nån stor uppdatering ;) Lycka till admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade slängt ut FM till bild + 2*500 tecken + glimmande namn, men ja ä int bitter. ;)

 

Det blir bättre ska ni se.

 

Bara det blir jämnt runt smileysarna på mörkblå skinnet är det perfekt. :D

Nästan snyggare skin än det gamla ljusblå.

De andra skinen är inte några höjdare. ;)

Men det lär ju komma fler skins att välja på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt även jag tycker mer om de gamla skalet, men man vänjer sig oftast vid ett nytt och börjar tycka om det, vilket jag redan har börjat göra med de nya "vanliga".

 

Huvudanledningen till denna uppgradering är ju prestanda, dvs för att sidan skall kräva mindre av servern och därav gå snabbare när fler är inne samtidigt.

 

Nu är iaf presentationen tillbaka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...