Hoppa till innehåll

Jag Klagar På Mario

Rekommendera inlägg

Gäst Tutankoopa

Aladdine party 5

Aladdine har fåt ett brev från sina vänner Anden,Jafar,Abu,Jassmine,Jago,Sultanen, och mattan. Dom inbjuder aladdine att vara med på ett gäng med minispel för att vinna tillbaka alla Öken-frukter som Den onda Abismal har Gömt undan.det finns över 200 roliga öken spel i Aladdine party 5.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Aladin är Disney inte Nintendo. Helt olika företag. Filmer spel. Föresten skulle kanske Disney bli skitarga på Nintendo om dom snode deras figgur. Tänk dej det här ochså. Paper Aladin 2 The tusand year door. Hello Aladin it is Shasmin. I have come to a litel cute town named Agraba. I have goten a tresure map like a geted from a box like i getet from a mystig guy. Se you in Agraba that mens you MUST come. Shasmine. Get a way from me frek! Buhuhu tell me where can i find the crystal stones. I dont know anyting a bawt that. Buhuhu then i most punish you. Ochsen blablablablablabla. Abo joned your party. We most find profesor flying matt he loks like this ................  Jafar Aladin has left his land. WHY MOST YOU CALL ME EVRYTIME SOMTING HAPEND JAGO!? GRARRR! Your magistet pleas he loking for a tresure. Whaat a trusure? And one more harabol ting sombody has kidnapt prinses Shasmine. Whaat?! i gona kidnap her back! och så vidare. dåligt eller hur?

Måste säga att jag inte fattrar ett skit av vad du menar?? :wacko:

Kan du kanske förklara :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Aladin Sunshine

Jasmine och Aladin ska på semester och Jasmine får se en blå Aladin med en pensel.

Aladin måste ha Apu på ryggen,som kan kräkas(vet vad jag fick det ifrån,kom inte på nåt bättre)

Jasmine blir kidnappad av Aladin med penslen.Aladin måste ta tillbaka Jasmine.

Dålig historia,inte lika mycke bättre än Mario.

MARIO ÄR BÄTTRE ÄN ALLADIN!

Mario är en av världens bästa tv-spels gubbar!Om han hade funnits på riktigt skulle han nog varit

mycket rikare än Joakim von Anka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tutankoopa

Aladdine <--- Mario and Yoshi <---- Kamel

Baby Aladdine blev hittad av en kamel i skogen och dom försöker tillsammans hitta framm till Baby Aladdins mamma och pappa i Agrabha. Fast först måste dom Rädda Aladdines bror Abu som är fångad av Jafar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

QUOTE(Gun Guy @ 29/01-2005 09:59:23)

Aladin är Disney inte Nintendo. Helt olika företag. Filmer spel. Föresten skulle kanske Disney bli skitarga på Nintendo om dom snode deras figgur. Tänk dej det här ochså. Paper Aladin 2 The tusand year door. Hello Aladin it is Shasmin. I have come to a litel cute town named Agraba. I have goten a tresure map like a geted from a box like i getet from a mystig guy. Se you in Agraba that mens you MUST come. Shasmine. Get a way from me frek! Buhuhu tell me where can i find the crystal stones. I dont know anyting a bawt that. Buhuhu then i most punish you. Ochsen blablablablablabla. Abo joned your party. We most find profesor flying matt he loks like this ................ Jafar Aladin has left his land. WHY MOST YOU CALL ME EVRYTIME SOMTING HAPEND JAGO!? GRARRR! Your magistet pleas he loking for a tresure. Whaat a trusure? And one more harabol ting sombody has kidnapt prinses Shasmine. Whaat?! i gona kidnap her back! och så vidare. dåligt eller hur?

Måste säga att jag inte fattrar ett skit av vad du menar??

Kan du kanske förklara :huh:

Jag försöker säga att om det var paper aladin 2 i stället för paper mario 2 skulle det bli helt :wacko: . Och jag gav bara ett exempel hur det kanske skulle ha blivit då. Om du fattar vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...