Hoppa till innehåll

Jag Får Inte Ha Gta San Andreas För Mina Föräldrar


SuperXS
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

hmm vänta till du e 18 så lätt ä det jag får inte heller köpa 18 åriga spel men jag får köpa 16 åriga samma sak gäller typ 5 av mina polare. o sen så suger gta (har provat de hos en polare som får köpa 18 åriga spel) finns mycket roligare spel tex battlefield 1942 fable o många andra.

 

o sen så tar nog nästan alla skada av allt våld osv jag har märkt skälv jag är myket våldsammare nu än innan jag började spela samma sak gäller nästan alla av mina polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju en anledning till att man sätter de där åldersgränserna. Jag tror, som Evolution säger, att man inte märker själv att man tar skada. Det är lätt för er barn och tonåringar att säga att ni borde få spela vilka spel som helst för det är ju inte farligt, men vänta bara tills ni själva får barn eller åtminstone tills ni blir vuxna. Då kommer ni också oroa er när era barn vill spela spel där man skjuter skallen av folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill du ha dåliga bortförklaringar så du får var du vill (ink. gta) ? Fråga mig!

 

Säg typ så här: men alla andra har det, eller så här.

Det är ju bara på låssas.

eller så här: jag kan betala hälften sen [ÄNGEL]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väl som alla mammor säger "det är för mycket blod i det" jahhap om man inte visste att det kommer blod om man skjuter nån hur f*n tror dom att man kommer bete sig då hatar alla som säger att våldspel är farligt typ

 

Man ska följa åldersgränser på spel tycker jag.

Även om det är konstigt att det finns 16 och 18 års åldersgräns så ska man följa dom.

Postal2 tycker jag ska förbjudas i Sverige, medan GTA spelen kan få ha 15 års åldergräns istället för 18.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

det är väl som alla mammor säger "det är för mycket blod i det" jahhap om man inte visste att det kommer blod om man skjuter nån hur f*n tror dom att man kommer bete sig då hatar alla som säger att våldspel är farligt typ

 

Postal 2 var ett sjukt spel. Det har du rätt att det inte skulle få komma ut. Men det var just bara det spelet som fick alla föräldrar att skicka angklagelser om just det. De andra spelen ser inte så speciellt läskiga eller farligt.

Men om du(Ämnets Skapare) inte får spela San Andreas så måste du kunna prata med dem. Känner till exempel en kompis till mig, hans brorsa är 7 år och sitter och spelar Halo 2. Inte bryr sig de om att det är farligt för barnet... Vi små pojkar/tjejer behöver någon gång göra något kul för att törsta våran lusta. För de vill nog inte att vi(killar) inte ska släcka den på något annat sätt :visslar:

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...