Hoppa till innehåll

Jag Får Inte Ha Gta San Andreas För Mina Föräldrar

SuperXS

Rekommendera inlägg

Varje gång när jag var 9-10 år så kom jag hem från skolan och spela GTA min mamma tycker det är blodigt och så men hon bryr sig inte därför hon vet att jag klarar av med såna spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Strejka mot dina föräldrar. Gör inget som dom säger till dig att göra. Eller säg att du åtminstone borde få pröva, och se om det är för blodigt. Om dom tror att du kan bli ett psyko som går runt och dödar folk med en motorsåg för att du spelat det, så kan man bara säga att det bara är människor som haft en förjäklig uppväxt som gör sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väl som alla mammor säger "det är för mycket blod i det" jahhap om man inte visste att det kommer blod om man skjuter nån hur f*n tror dom att man kommer bete sig då hatar alla som säger att våldspel är farligt typ

det är så j*vla löjligt... det e ju blod, skräck, våld, sexuella saker och grovt språk som är kul!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad päron inte fattar är att GTA-spelen har mycket satir o humor. Förklara det för dem istället.

Jag spelade GTA när jag var sju år och kom hem från skolan, aldrig tagigt nån skada av det.

Nej, det har vi ju märkt... :rolleyes:

Dessutom såg ju spelen lite anurlunda ut på den tiden...

Redigerat av Oden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...