Gäst Adema Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 topic har nån du känner eller du aneroxia min stora syrra har det skit jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag antar att några flickor i vårat plugg har det, dom dricker bara vatten och köper ett äpple till lunch.. Smala som stickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 jag tror inte dom har aneroxia nervosa isånnafall skulle dom inte äta nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag känner ingen som har det, men det är många som tror/trott att jag har det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 varför då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 det är typ skit vanligt idag, överallt, en polare till mig hade det förut, men hon klara sig ut det, skit svårt föresten. 100% uppsyn på vad dom äter, och när dom äter under behandlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 vet min stora syrra skriker och får dampryck och massa sånt det är as jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 varför då Jag är så smal, det är därför. Men jag äter normalt, orkar knappt bry mig om det är fett eller inte. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 nej endel är bara smala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Nej. Tycker för den delen att Bulemi är äckligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 men det är jävligt mycket jobbigare att ha aneroxia nervosa bulemi får man när man håller på att tillfriskna aneroxia nervosa står för nervös ätstörning= man går och tänker på det inget annat bulemi kan man inte hjälpa liksom det igentliga namnet är bulemia nervosa det är också en slags nervöshet att man ska gå upp men man kan inte göra nåt åt den men den försvinner också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Har kännt en ett par som har haft aneroxia, en var på att dö men klarade sig. Det är klart att du äter om du har aneroxia, men du äter mindra och framförallt att du motionerar! Du är ute och springer tills du spyr osv. Bulemi äter du tills du spyr istället och får på så sätt inte i dig något. Du böver inte vilja gå upp i vikt eller något sådant för att få bullemi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.