diablofire Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 är de igång fortfarande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 7000 ger jag muhahaha ger inte upp för det dära gubben då ska jag härska muhahaha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 den e nog såld eftersom ingen säger nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Ja... Verkar ju så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Halååå ska du säga vad e det rune eller tibia om det e rune bjuder jag 1000 fm ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 150kr här! Inte fm utan kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Öhh? Betala 150kr för en RS gubbe? Är du inte riktigt klok!? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Öhh? Betala 150kr för en RS gubbe? Är du inte riktigt klok!? :meddum: Jupp jag e beroende XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men jag vill inte förstöra nåt eller så men har ni tänkt på att han so m säljer gubben kan lösenordet så ni lätt kan bli hackade av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men jag vill inte förstöra nåt eller så men har ni tänkt på att han so m säljer gubben kan lösenordet så ni lätt kan bli hackade av honom. Det e bara att ändra email och lösen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muzap Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men jag vill inte förstöra nåt eller så men har ni tänkt på att han so m säljer gubben kan lösenordet så ni lätt kan bli hackade av honom. e värkligen din gubbe på runescape lvl 114?! det e ju otroligt!! jag e 73 bara! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Um 1. En sån här gubbe lär ju kosta 2-3 tusen kr att köpa. Kolla ebay för senaste priser. 2. Köp aldrig ett account utan en middle man. Köp helst bara accounts på www.RuneCMS.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.