Th3 Sh@dow Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Kan man ha PS1 Minneskort i PS2??? :unsure: :meddum: jag är lite osäker..min bror säger att man inte kan det och min kompis säger att man kan det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Kan man ha PS1 Minneskort i PS2??? :unsure: :meddum: jag är lite osäker..min bror säger att man inte kan det och min kompis säger att man kan det.. Jo det funkar super! jag har en 840 blockare i min och den funkar finemang. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 så man kan alltså ha PS1 minneskort i ps2..f*n vad bra då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 så man kan alltså ha PS1 minneskort i ps2..f*n vad bra då.. Jo du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Kan man ha PS1 Minneskort i PS2??? :unsure: :meddum: jag är lite osäker..min bror säger att man inte kan det och min kompis säger att man kan det.. 840 block det finns väl inget minnes kort med så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Om man sparar för ps1 spel så går det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Kan man ha PS1 Minneskort i PS2??? :unsure: :meddum: jag är lite osäker..min bror säger att man inte kan det och min kompis säger att man kan det.. Nä, man kan väl inte ha det? Ps1 minneskort har inteså stor plats? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg