Gäst 12 Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Nej inte flesta dem flästa är bara att kunna spela dvd utan kontroll och import spel.Xectore 2 och 3 kan du lägga in spel och filmer emulator i hårddisken . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 kolla på internett,de finns många chipp som gör så att hdd:n blir upplåst och så att man kan lägga in saker på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 mm alla xcuter2 och xcuter3 kan man lägga in saker i hårddisken som emulator ladda hem spel och filmer fast det är olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 det kan man göra med aladdin xt också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag har SmartXX det är jätte bra. gå in på www.swemods.com dem har bra priser. Och så lägger dem in massa extra program också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Fattar inte varför dem tog bort Matrix chippen dem var ju gryma man kunde göra alt tillomed spela Pirat kopior fast tror dem tog bort det för att man kan göra det och det har man inte tillåtelse att spela Pirat kopior.Fast Det borde tryckas pirat kopior därför dem fattiga ska också få leva ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 det finns en banner längst upp på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jah tror att jah ska låta sätta in ett smartXX v2 in i min xbox. SmartXX sägs vara det bästa chippet på marknaden just nu,men dom är inte billiga. Om man ska lämna in så att dom kan montera den åt en kostar det 1000sek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag har ett chip. Men jag vet dock ej vad det heter. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Vet nån om det finns nån som säljer chipp & hårddiskar i Luleå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Nej Xecuter 3 sägs det Xecuter 3 är samt smartxx och Xecuter 2.Istället för microsoft när jag startar Xbox så står det där nere Xecuter 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) Man kan lägga in spel på hårddisken på de flesta chipp jag har hört talas om.:bah: Men man kan spela "Pirat kopior" på alla chipp.:visslar: EDIT: Det står "Xecuter 2" på mitt med, fast jag har ett xenium ice.... Det beror på bioset, inte chippet :meddum: Redigerat 5 Mars 2005 av doggywrap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg