Paradox Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Här kan ni lägga upp era spel som är gorda i gamemaker. Det senaste spelet som jag har gjort heter Hit The Ball 2005 och du kan ladda ner den här http://h4xx0r.no-ip.org/files/Hit%20The%20Ball%202005.zip men du måste ha ett zipprogram. FIXAD LÄNK Redigerat 15 Februari 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 vilket pogram använde du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 gamemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Inte för att skryta, men jag har gjort grymma spel i RPG Maker, kunde kanske lägga upp det/dom här med ? ;) Mitt Ultra Underworlds är inte så mycket att komma med, men jag ska hitta skivan där jag sparat det så ska jag lägga upp det snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Här kan ni lägga upp era spel som är gorda i gamemaker. Det senaste spelet som jag har gjort heter Hit The Ball 2005 och du kan ladda ner den här http://medlem.spray.se/h4xx0r/beta/ tryck sedan på Hit The Ball 2005.exe eller Hit The Ball 2005.zip om du har ett zip-program. hur många banor finns det? detta var roligt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Nesse:Jag tror att det finns 4-5 är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Det är 8banor på Hit The Ball 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 jag har ett demo klart på mitt spel som jag gör i RPG Maker 2000.. Det heter The Quest: The Start... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Vilket svårt spel! Det var svårt när bollen inte fick nudda dom blåa vägarna! Men annars var det kul! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 sista banan blev ett problem...när ja tryckte ok på skylten va muspekarn i mitten av skärmen, och surprise, surprise: 4st röda fiender som alla åkte in i den. På 1 sekund var alla 4 liven borta. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Fixa fusk! Så om man typ trycker på F4 så kommer man till nästa bana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.