Eric_H Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) Jag håller på med ett Zelda spel. Ett till Oracle zelda fast mycket mer likt OoT (Ocarina of Time). Spelet heter Zelda Oracle of Triforce. Och love_game: Zelda Spelet var en Demo. En demo ÄR att man bara kan gå runt (Om man visserliggen inte tar med ett pallatts). Redigerat 3 November 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 LoL, denna tråden är mycket gammal... Skulle det inte vara på tiden att nån startar en ny Gamemaker tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Nää, ju längre trådar är, desto bättre är de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Nja, men denna är inte bara lång, den är gammal också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Slöseri på forum.fuskas server tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) Ja, det är lite jobbigt när samma tråd dyker upp en gång i månaden. Du har en poäng. Redigerat 3 November 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 mm, men vad är meningen med en tråd om varannan person i den har lämnat forumet och 99% av alla länkar inte funkar längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 mm, bra poäng där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Ni vill väl bara tjäna FM, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Någon som gillar min Zelda-Idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Nej. Och vi försöker inte tjäna fm. LoL, dumt att jag förlorat alla mina föresten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Gör som ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.