Paradox Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Fusk Katten: Set en bakgrund som snurrar Följ efter musen Tid i spelet Verklig tid Fusk meny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 (redigerat) Så nu går det att ladda ner mitt spel igen på http://h4xx0r.no-ip.org/files/Hit%20The%20Ball%202005.zip men det går endast ladda ner den om jag har min server på plus att du måste ha ett zipprogram Redigerat 15 Februari 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Världens sugiga spel finns här! :visslar: funderar på att göra en version 2. Mer fulingar! Mer Vapen!! Och mer SUGIG!!! YAY!!! lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 här är mitt demo! The legend of zelda, saving hyrule sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Fusk Katten: Set en bakgrund som snurrar Följ efter musen Tid i spelet Verklig tid Fusk meny Dom här fixar jag lätt: Följ efter musen (den har jag redan) Verklig tid De andra blir nog lite svårt att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Nu är min lib klar, men jag ska nog ändra den lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Äh, jag tar bort liben, onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 (redigerat) Och vad i H*lv*t* går det ut på????????????????? Zelda spelet Redigerat 9 Oktober 2005 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Håller med. Det står inte ens vilka kontroller det är. Herregud vad många buggar. Fixa de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Man kan ju bara gå runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 För mig kommer det upp ett felmeddelande när spelet har laddat klart <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) Då är det något fel på din tror jag. För mig funkar det alldeles utmärkt. Redigerat 19 Oktober 2005 av love_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.