Hoppa till innehåll

Gamemaker

Paradox

Rekommendera inlägg

(OMG) Hela spelet.

Men iaf så var det bara en demo men ska fortsätta och bränna det o sälja för 5 spänn som går dels till en sida som snart ska födas. Och lite går till tillverkaren "Jag =D".

Men iaf så var det bara en demo "Men ska fortsätta" och brän....

Jag skulle heller inte förstå =P Sorry!..

Redigerat av Andy999
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 125
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag håller på med ett Zelda spel. Ett till Oracle zelda fast mycket mer likt OoT (Ocarina of Time). Spelet heter Zelda Oracle of Triforce.

Och love_game: Zelda Spelet var en Demo. En demo ÄR att man bara kan gå runt (Om man visserliggen inte tar med ett pallatts).

Uppkäftig? Om du tycker att jag är uppkäftig så har du nog aldrig sett någon som dej själv. Och dessutom så tycker jag att du tar i lite väl. Om jag trodde något som var fel så "en sen?"? Du ska nog ta att hålla tyst lite för du har också fel på en del saker "mm"...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n vilket j*vla wainande i denna tråd.

Den borde ju verkligen bli låst.

Det är endast två stycken som kan hålla sig till ämnet. Tråden är till för att lägga upp sina spel som man själv har gjort, inte waina om massa annat...

Är det ingen moderator som har lite vett och kan låsa tråden, eller bara rensa upp bland alla korkade inlägg... ^^

Redigerat av Putte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.spelsajten.net/forum/index.php?...type=post&id=24

här är ett spel visrerligen långt från klart enklast är att köra mot någon på nätvärket klika på tcp/ip och skriv den som skapade spelets ip den andra som skapade behöver bara tryka ok

OMg, går du verkligen i skolan...

ANVÄND SKILJETECKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.spelsajten.net/forum/index.php?...type=post&id=24

här är ett spel visrerligen långt från klart enklast är att köra mot någon på nätvärket klika på tcp/ip och skriv den som skapade spelets ip den andra som skapade behöver bara tryka ok

det är onödigt att rätta folk det gör dom bara arga och så får det tråden att spåra utt

Redigerat av ferari
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...