Andy999 Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) (OMG) Hela spelet. Men iaf så var det bara en demo men ska fortsätta och bränna det o sälja för 5 spänn som går dels till en sida som snart ska födas. Och lite går till tillverkaren "Jag =D". Men iaf så var det bara en demo "Men ska fortsätta" och brän.... Jag skulle heller inte förstå =P Sorry!.. Redigerat 10 November 2005 av Andy999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Jag håller på med ett Zelda spel. Ett till Oracle zelda fast mycket mer likt OoT (Ocarina of Time). Spelet heter Zelda Oracle of Triforce. Och love_game: Zelda Spelet var en Demo. En demo ÄR att man bara kan gå runt (Om man visserliggen inte tar med ett pallatts). Uppkäftig? Om du tycker att jag är uppkäftig så har du nog aldrig sett någon som dej själv. Och dessutom så tycker jag att du tar i lite väl. Om jag trodde något som var fel så "en sen?"? Du ska nog ta att hålla tyst lite för du har också fel på en del saker "mm"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Titta vem det är som pratat, herr "Jag är bra och alla andra dåliga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 (redigerat) f*n vilket j*vla wainande i denna tråd. Den borde ju verkligen bli låst. Det är endast två stycken som kan hålla sig till ämnet. Tråden är till för att lägga upp sina spel som man själv har gjort, inte waina om massa annat... Är det ingen moderator som har lite vett och kan låsa tråden, eller bara rensa upp bland alla korkade inlägg... ^^ Redigerat 11 November 2005 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Bra sagt. trots att jag bär ansvaret för vissa "dumma" inlägg så tycker jag detta borde få ett slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 http://www.spelsajten.net/forum/index.php?...type=post&id=24 här är ett spel visrerligen långt från klart enklast är att köra mot någon på nätvärket klika på tcp/ip och skriv den som skapade spelets ip den andra som skapade behöver bara tryka ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 http://www.spelsajten.net/forum/index.php?...type=post&id=24 här är ett spel visrerligen långt från klart enklast är att köra mot någon på nätvärket klika på tcp/ip och skriv den som skapade spelets ip den andra som skapade behöver bara tryka ok OMg, går du verkligen i skolan...ANVÄND SKILJETECKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 den här tråden spårar veeeeeeeerkligen ut. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 finns det några guider för att göra spel på game maker: O.o vill gärna ha svar! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) Ja det finns ett par riktigt bra på game makers hemsida www.gamemaker.nl fast på engelska 0.7 av mit senaste spel http://www.spelsajten.net/forum/index.php?...type=post&id=36 Redigerat 14 November 2005 av lalle_calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Hur får jag programmet game maker? :lol: Jag kanske är dum men vad är en lib? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ferari Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 (redigerat) http://www.spelsajten.net/forum/index.php?...type=post&id=24 här är ett spel visrerligen långt från klart enklast är att köra mot någon på nätvärket klika på tcp/ip och skriv den som skapade spelets ip den andra som skapade behöver bara tryka ok det är onödigt att rätta folk det gör dom bara arga och så får det tråden att spåra utt Redigerat 18 November 2005 av ferari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.