nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 själ brukarjag bli kallad data-kungen men mest brukar jag kalla andra vänlös nr.1 vänlös nr.2 vänlös nr.3 fyrkanthuvud runscapegalen Där såg det ut som om du börja skryta om att du blir kallad data kungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) Neger och j*vla Neger kallar dom mig :kung: . Och mamma kallar mig för j*vla. Redigerat 27 April 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag kallas bara YoTo eller mitt riktiga namn.. YoTo räknas nog inte som öknamn då jag valt det själv som ett namn jag tillåter folk att kalla mig. Men om dom snackar bull med er, säg detta: Snackar ni bull med mig så kommer ni få se YoTo i era drömmar, and i swear, that really blows! Men ni har tillåtelse att snacka med rektorn och kanske Ibrahim killen. (Skolministern) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Blir kallad datornörd 24/7 men jag föredrar termen "DatorKunnig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 hehe...i min klass spöar jag ner alla..så om det är nån som säger något dumt om mej spöar jag ner dem.. :evil: Det är rätta takter! :lol: :cool: :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderstruck Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jag blir ofta kallad Petto (de äger) inte riktigt lika bra e Pettofil och Petto-fetto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jag brukar bli kallad "bomben" av mindre elever men annars mitt riktiga namn lr. ibland Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 nuförtiden blir jag kallad björne (:wacko:), även Jerry ibland. jerry är dock lite mer okej än björne <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag blir kallad WENDEL så jlva dumt som en gamling typ bara för att jag heter wendelsson t.o.m min fröken kallar mig WENDEL så stört och jag kallas Hentai killen bara för jag läser boys be eheheehehehhe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag hade hästsvans förut(är kille) och blev kallad hästis av en elak liten pojke som hette ragnar, min kompis hade också det. då sjöng vi björn rosenströms låt ragnar för honom och det blev inte roligt den dagen.. fy *** vad vi fick springa ^^ men vi har klippt av den nu så e inte retad lr nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 nuförtiden blir jag kallad björne (:wacko:), även Jerry ibland. jerry är dock lite mer okej än björne <_< Är det för att du kan björne dansen? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag blir inte kallad för nåt dåligt men dom kallas mej Mattson i skolan å det e kul att få ett eget smeknamn,och det e inte nåt dåligt dom menar med det eftersom jag heter Mattias....och dom som sejer glasögonorm till dom som har glasögon behöver nog själva glasögon eftersom dom ser dej som en orm med glasögon :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.