aykaramba Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Abbe är en förkortning av mitt riktiga namn det har jag inge problem med men typ neger bög och sånt vilket är konstigt för jag är nästan en albino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Kan ju börja med att mit efernamn är Elf. Jag blir kallad Elfen, Elfman,Elfiss inte El-fis. Det kom en på en gång, han bara sa el-fis till mig. Det tog ett tag innan jag fattade. Kan dra några andras öknamn. En lärares: Ugglan, Polisen= Hon ser allt och hennes ögon ser större ut pga glasögonen. Klasskompis:Kongo, Mullvaden=vet ej Klasskompis:Björnen=vet ej Klasskompis:Knäckebrödet, Gubben=Han kallade andra gubben, nu kallar alla honom det. Klasskpmis:Lillfidde Klasskompis:Storfidde Det finns många fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 f*n vad jag hatar det här namnet: Diesel. Kan inte fatta att jag blir kallad det. Eller så blir jag kallad plankan. Det är så dumt. O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Har inga öknamn, bara namn mina kompisar kallar mig! ^_^ Tex Krullet för jag har långt tjockt mörkt hår, lite krulligt :p Men ska klippa mig imorrn. NeKo kallar alla mig också, pga jag älskar japan och katter ^,^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 en elak snubbe kallade mig "svenne" när jag var hes så jag kunde inte säga tillbaks till honom..när jag inte var hes längre så sa han svenne en gång, då frågade jag: vad e du då? norre? sen dess har jag inte hört ett enda svenne mer förutom hästis när jag hade sån här hästsvans förut(e kille) blir inte retad för att jag har spelat tibia eller nånting, det är skönt nu har jag inga öknamn men när nån retas eller kallar mig "jonte" heter jonas så blir det chickenrun i korridoren tills jag får tag på den och donkar till honom å springer därifrån :P är en vår årskurs snabba löpare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.