Kexx3 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Hehe brukar bli kallad stjärnan för att jag gjorde ett självmål på bandyn Måste vara svårt att låta bli :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 (redigerat) Jag blir kallad CP, Idiot, Horunge m.m men jag bryr mig inte... Ett råd: Mobbare retas för att dem är avundsjuka... Så när dem retar dig kan du säga: jag bryr mig inte om vad du säger för att jag inte orkar lyssna på allt "SKIT-SNACK" som kommer ur dín mun.. föressten allt du sagt till mig är inte till mig det är till dig... rådet blev som en dikt typ :P Redigerat 11 Februari 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 då blir det vell värre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jag blir oftast kallad Jocke.för jag heter Joakim..men annars är jag cola narkoman.. FÖR JAG ÄLSKAR!!!! COLA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Dom kallar mig även för Pokemon Tönt :angry: sluta med pokémon då din pokémon tönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 om du slutar med Metallica din pop-tönt blir det ju då efter som Metallica är itne pokemon och då blir det Pop-tönt muahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 (redigerat) Menar du slang ord och sånt ok. Jiddra inte Abrii kom då Kom då Tyst du breee vad ska du göra Cook dum Bruushan ! och mer det är skönt med såna dära ord ! jag ska kutta ! Vi har också en rasist i skolan som säger j*vla invandrare j*vla kurd och sånt hela tiden men det får han sig en rejäl omgång ! Och några idioter säger H*r unge Ska k****a din mamma Fast det är bara för missuppfostrade barn Redigerat 15 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 AHHAAHAHAH Hassan XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Alla säger till mig "Game cube suger det finns bara 5 spel till det" hmm. finns det bara 5 sepl till GC nee då säger jag tyvärr :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Dem är nog avundsjuka för dem inte ens har ett enda spel eller konsoll ^^ asså så Dizzar du dem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 de finns över 300 spel till gamecube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.