Gäst Spirtual Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Alla Hipphoppare oftast utlänningar går runt i skolan och skriker j*vla Horor och Mettal Bög... Störande Jag vet, det är jävligt irriterande :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) en arab på våran skola stog imål i bandy ute och en kille som du sjuter 80km i timmen sköt på hons ben då sa hon till en lärare att den sjöt på hon :huh: fast han sjuter inte hårdast det är en som är 93a och sjuter 104 km i timmen Redigerat 5 Mars 2005 av Toxic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag brukar bli kallad för Kalle Anka men jag bryr mig ju alrig för jag har typ 10 kompisar som försvarar mig! =D Så jag bryr mig inte! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Kuksugar kallar dom mig för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Kuksugar kallar dom mig för Av vilken anledning ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 mig kallade för svart-skalle och sånt när jag börja men sne slog jag ner dom så slutade alla nu är dom as schyssta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) min kompis heter rupus och då bara för att han heter ruPUS så kallar alla honom puss störande Redigerat 25 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 mej kalla dom mobb offer för jag alttid e inne på rastterna men nu så jäv*ar e jag med på basket och fotboll pingis för att dom ska slutta kalla mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Vafan.. Öknamn. Långben kommer väl fram ibland, men för f*n. Det är en fördel att vara lång. Skateboardfjant har jag också hört, men.. Gah. Det är min hobby, varför ta åt mig ? Wannabe-Tony Hawk har jag också hört.. suck. Sen brukar jag bli kallad Jers eller Jersan, vilket är jävligt irreterande, vilket dom vet, kanske därför dom gör det.. :huh: <host> Ragnarök här på forumet <host> Redigerat 26 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Bäver blir jag ofta kallad men de e bara på skoj. jag blir kallad gameboyet bara för att jag har en N-Gage och jag blir kallad nathan ofta men de e bara de som e större än mig som vågar kalla mig nathan jag e inte jätte stor men jag tar alla i våran klass utom typ två tre pers. Jo föressten jag har ett till dampbarn de blir jag kallad av de som hatar mig bara därför jag blir arg lätt (jag har inte damp lr nått sånnt) Redigerat 28 Mars 2005 av Mighty Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Kanske inget öknamn precis men på engelskan kallar dom mej "Vandrande ordboken" :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 glasögonorm har man ju också blivit kallad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.