Juppy Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag vill ha tag på något nytt och riktigt bra bilspel. Vilket ska jag köpa? Är ex. Burnout3 och Flatout bra? Båda spelen är lika jäkla sköna köp båda om du får chansen!! köp även Juiced det är fett skönt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Nfsu2 suger ju tråkigt som tusan driver 3 är däremot bra när man är inne i bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Om du kan vänta till 9 mars så köp Gran turismo 4 me 700 bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool_est Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jag vill ha tag på något nytt och riktigt bra bilspel. Vilket ska jag köpa? Är ex. Burnout3 och Flatout bra? burnout3 lär va skitbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Burnout 3, NFSU 2, och Flatout är bra! Köp Gran Turismo 4 när det kommer ut. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 B3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Köp nfsu2 nu eller vänta på grand turismo4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 nej nfsu2 suger köp driver 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Av bilspel så rekommenderar jag Need for Speed Underground: 2. En liten varning dock. Om du lätt blir åksjuk när du t.ex åker buss eller bil kan du inte spela detta spel i 3 timmar på raken. Jag gjorde det en gång och efter det så mådde jag jätteilla och kräktes fyra gånger. Jag kan max spela i en kvart, och sedan måste jag ta en paus. Men trots illamåendet är det ett bra spel. Mycket variation och olika banor, många möjligheter till att skapa en unik bil, och flera andra saker som gör det väl värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Av bilspel så rekommenderar jag Need for Speed Underground: 2. En liten varning dock. Om du lätt blir åksjuk när du t.ex åker buss eller bil kan du inte spela detta spel i 3 timmar på raken. Jag gjorde det en gång och efter det så mådde jag jätteilla och kräktes fyra gånger. Jag kan max spela i en kvart, och sedan måste jag ta en paus. Men trots illamåendet är det ett bra spel. Mycket variation och olika banor, många möjligheter till att skapa en unik bil, och flera andra saker som gör det väl värt pengarna. Hur f*n kan man spy när man spelar NFSU2 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Av bilspel så rekommenderar jag Need for Speed Underground: 2. En liten varning dock. Om du lätt blir åksjuk när du t.ex åker buss eller bil kan du inte spela detta spel i 3 timmar på raken. Jag gjorde det en gång och efter det så mådde jag jätteilla och kräktes fyra gånger. Jag kan max spela i en kvart, och sedan måste jag ta en paus. Men trots illamåendet är det ett bra spel. Mycket variation och olika banor, många möjligheter till att skapa en unik bil, och flera andra saker som gör det väl värt pengarna. Gissa.....? Jag skrev det. Jag spelade i 3-4 timmar på raken och efter det så kräktes jag. Inte så konstigt om man lätt blir åksjuk. Men om du vill ha en vetenskaplig förklaring, här kommer den: När du t.ex sitter och läser samtidigt som du åker bil så brukar du ibland känna dig litet snurrig och illamående. Detta beror på att dina ögon ser något som är stilla, boken, medans dina öron (Innuti öronen finns en del som känner av om det är vingligt) känner att du studsar och far eftersom du åker bil. Hjärnan vet inte om den ska lyssna på ögonen eller öronen, så hjärnan är så förvirrad att du blir illamående. Samma förklaring gäller när jag spelade Need for Speed Underground 2. Fast då var det istället ögonen som kände att jag vinglade och studsade (Eftersom bilen i spelet gjorde det) medans öronen inte kände något. Hjärnan blir då, också, förvirrad och du blir illamående. Jag hoppas att du orkade läsa allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Av bilspel så rekommenderar jag Need for Speed Underground: 2. En liten varning dock. Om du lätt blir åksjuk när du t.ex åker buss eller bil kan du inte spela detta spel i 3 timmar på raken. Jag gjorde det en gång och efter det så mådde jag jätteilla och kräktes fyra gånger. Jag kan max spela i en kvart, och sedan måste jag ta en paus. Men trots illamåendet är det ett bra spel. Mycket variation och olika banor, många möjligheter till att skapa en unik bil, och flera andra saker som gör det väl värt pengarna. Jag blir lätt åksjuk men jag kan spela NFSU2 i typ 6 timmar ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg