Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Av bilspel så rekommenderar jag Need for Speed Underground: 2. En liten varning dock. Om du lätt blir åksjuk när du t.ex åker buss eller bil kan du inte spela detta spel i 3 timmar på raken. Jag gjorde det en gång och efter det så mådde jag jätteilla och kräktes fyra gånger. Jag kan max spela i en kvart, och sedan måste jag ta en paus. Men trots illamåendet är det ett bra spel. Mycket variation och olika banor, många möjligheter till att skapa en unik bil, och flera andra saker som gör det väl värt pengarna. Det är olika. Jag blir ganska lätt åksjuk vilket slags fordon jag är åker. Och jag blir väldigt lätt åksjuk om jag läser samtidigt som jag åker bil. Samma sak gäller då även Need for Speed Underground 2. Samma sak kanske inte gäller dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Gran turismo utan tvekan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Grand turismo4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muzap Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 rumble racing man kan åka på hopp och ås kan man göra as coola trick det äger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barbof Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 GT 4 jag ska köpa de ! ja tycker du ska köpa de :) :kung: :P :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 GTA SA, det ska du köpa tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Quisties,jag orkade inte läsa allt jag blev helt åksjuk av att läsa det. skoja bara. om du inte ska köpa gt4 så köp NSF:U2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) Av bilspel så rekommenderar jag Need for Speed Underground: 2. En liten varning dock. Om du lätt blir åksjuk när du t.ex åker buss eller bil kan du inte spela detta spel i 3 timmar på raken. Jag gjorde det en gång och efter det så mådde jag jätteilla och kräktes fyra gånger. Jag kan max spela i en kvart, och sedan måste jag ta en paus. Men trots illamåendet är det ett bra spel. Mycket variation och olika banor, många möjligheter till att skapa en unik bil, och flera andra saker som gör det väl värt pengarna. kan man bli åksjuk av att spela ps2 låter konstigt jag har spelat burnout3 i typ 5 tim utan att kräkas fast alla har ju olika lätt att kräkas och lakris är GTA SA ett bilspel? Redigerat 5 Mars 2005 av msxmsx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag vill ha tag på något nytt och riktigt bra bilspel. Vilket ska jag köpa? Är ex. Burnout3 och Flatout bra? Burnout 3 takedown är det bästa bilspelet som finns :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Burnout 3 Takedown är det bästa bil spelet som finns :cool: Det tyckte jag också en tid men det klarar man ju så lätt, så man blir fort trött på det. Gran Turismo 4 är mycket bättre än B3. Redigerat 1 April 2005 av Tomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Need For Speed: Underground 2 klart den äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Gran Turismo 4. 700 Bilar Du kan åka i 495+ Du kan ställa om växlarna till accerlation eller hastighet. Du kan kolla när bilarna kör och ropa in dom i depån, ställa in om bilen ska köra om andra bilar och Hastighet (Pace). Det finns Svenka Volvo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg