Gäst willeo Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 är det bra 8 MBit/s kan jag spela på internet då? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Japp..Det är bra och snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jag har 8mbit/s, skit bra. Spel kan du lira med vilket bredband som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Vi har om en vecka, svinbra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 man kan nog lira med 0.5 mb/s också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jag har 0.5mbit/s och det går snabbt så 8mbit/s kommer funka super. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) [ändrat] sorry för dubbelpost Redigerat 5 Februari 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 är det bra 8 MBit/s kan jag spela på internet då? :blink: Beror lite på hur snabbt det är upp också för det är väl bara 8 ner? Själv har jag telia 8mbit med 8mbit ner och 0.8mbit upp. Skit dåligt tycker jag. I spel behövs både upp och ner, det gäller även hela internet. Har man dåligt upp går det segt i alla fall. Det spelar ingen roll hur fort det går ner om du äändå inte kan skicka iväg information från din egen dator snabbt. Tänk dig att du spelar ett spel. Du har 8mbit ner och det borde gå jätte snabbt och bra men eftersom man bara har 0.8mbit upp så går det segt i alla fall för servern du spelar på måste få information om var du är och vad du gör för att det ska gå att spela. Så om man har segt upp så går det ändå inte att spela även om man har jätte snabbt ner. Det är därför man ska ha riktigt bredband som går lika fort åt båda håll. Det var allt jag hade att säga för idag. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Jag har en fråga: Hur kan man se hur mkt mbit en bredband är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Ni bör också notera att det är Upp till 8 mbit och upp till 24 mb. Egentligen ligger det på ungefär 4 resp 10 mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag har en fråga: Hur kan man se hur mkt mbit en bredband är? Du får det du beställer. Betalar du för 8mbit så har du troligtvis det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.