Autobahn Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Jag vill ta bort min kursiva namneffekt men när jag gjorde de hände ingenting då köpte jag grejjen igen men hände fortfarande ingenting :huh: Why this happend? Citera
Mezox Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Jag vill ta bort min kursiva namneffekt men när jag gjorde de hände ingenting då köpte jag grejjen igen men hände fortfarande ingenting :huh: Why this happend? Använder du det men har Kvar ditt kursiva Teckensnitt ändå? Citera
# 21 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Tryckt på använd föremål? http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Citera
Autobahn Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Jag har gjort det.. Sedan står det typ: Namneffekt verkställd Var god vänta, om du inte vill vänta klicka här Citera
Shark Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Då har du nog ta´t bort det. Då kan du köpa nåt annan namneffekt. Citera
Autobahn Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Jaa.. Men de är ju inte borta. Jag har ju fortfarande kursivt teckensnitt <_< Citera
Autobahn Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Tack admin. Admin skickade Ta bort namneffekter till mig så då funkade det :) Tack så mkt admin. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.