Putside Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Är det någon mer där som också är ett av sveriges största the Simpsons fans?? själv så är jag det och kan bara inte få nog av allt som har med simpsons att göra jag har : * väggarna fulla av simpsons affisher. * The simpsons kläder * simpsons dataspel * simpsons DVD boxar * simpsons prydnader * simpsons dockor * klistermärken ,pennor, sudd, godis , * är medlem i the simpsons officiella fanclub. m.m. orkar inte skriva upp allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag har: Simpsons:Affisher Simpsons: Kolor Simpsons: Burger king leksaker 3st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag älskar simpson men jag har inte nåra simpson prylar utom en handduk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Tittar på Simpson. Jag gillar simpson helt okej. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Simpsons är ett kul animerat program. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 simpson äger ju jag ha: -simpson handuk -simpson spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag gillar simpsons ,men inte f*n har jag massa skräp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag har: "The Simpson Hit & Run". Den är asbra och Homer är asrolig! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) Im am Evil Homer Im am Evil Homer :D .Ja simpsons är helt okay har en massa saker affisher i rummet längst in badmadras handduk cirka 3 styck och Simpson Hit&Run. [EDIT]Värst vad outside enemy var beroende i Simpson :kung: :rambo: Redigerat 14 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 har bara t-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag köpte nyss en Handduk med Bart på :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 simsons rockar fast jag har inte några prylar men jag kollar på programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.