Putside Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vem var egentligen Che Guevara ? jag har aldrig fått något bra svar på den frågan . om ni vet så kan ni ju kanske skriva några rader om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Läs och Lär http://www.mimersbrunn.se/arbeten/905.asp http://www.mimersbrunn.se/arbeten/2991.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 de va la ngn polare till Castro???!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Legenden från argentina som vigde sitt liv åt det förtryckta sydamerikanska folket.Själv så beundrar jag denne man oerhört mycket.Che guevara var uppvuxen hos en relativt vanlig familj och Che hade även en väldigt bra läkarutbildning,Ändå kämpade han för sitt folk mot orättvisor... Hans hela Namn är Ernesto Lynch de la Serna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 man kan egentlinge inte fråga någon vem Che Guevara var. om du frågar någon nuförtiden, så får man bara deras personliga åsikt. eftersom che guevara var en så stark person politiskt så kan du inte få mer än en åsikt. du ska helst höra honom själv prata, och sen döma honom efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 tycker själv han gjorde ett bra jobb, han är en äkta patriot, slås för sitt folk, altså han slogs inte bara för sina landsmän, typ som att jag skulle slås under norsk flagga, sån patriot. fast komunismen var ju inte så stor del av hans korståg, det var bara det enda som han hade gemensamt med fidel som gjorde att han fick störe inflytande hos honom, fast det är min egna tolkning av själva che's liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Nu har han blivit väldigt känd. Den där bilden på honom är ju jätte känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Legenden från argentina som vigde sitt liv åt det förtryckta sydamerikanska folket.Själv så beundrar jag denne man oerhört mycket.Che guevara var uppvuxen hos en relativt vanlig familj och Che hade även en väldigt bra läkarutbildning,Ändå kämpade han för sitt folk mot orättvisor... Hans hela Namn är Ernesto Lynch de la Serna Nä inte bara åsikter,även fakta,men du har rätt ofta så är det bara åsikter.Tycker också Che var en stor man.Hade varit en mycket bättre och engareande representant för Cuba än vad Fidel är idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 ehh, okej, han gjorde ju typ bara så hela kubas ekonomi krashade? jäääääte bra, fast han hade ju en god tanke från början, fast landet var inte anpasat för hans taktik... synd att usa döda honom bara... (det var typ dom som dödade honom) och i sydamerika så är han typ i jämnhet med jesus... därför är hans ansikte skit skänt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 här ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 jätte kul <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.