Dannie Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Det var ju dumt sagt av Xade, då det inte alls finns många muslimer i USA. Det är mest vanliga överfeta medborgare som gör brot. Krossa USA. Källa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Men kolla ut genom fönstret, nästan allt brott där ute på gatorna begås av utlänningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Just det,kolla där,ett krossad bussbås,en Mohammed springer därifrån,och kolla där,2 ungdomar i rånarhuva rånar en butik,de har bruna händer! Ut med alla muslimer och bråkturkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Just det,kolla där,ett krossad bussbås,en Mohammed springer därifrån,och kolla där,2 ungdomar i rånarhuva rånar en butik,de har bruna händer! Ut med alla muslimer och bråkturkar! jag har inte sett en ändå häromkring faktiskt. Ge mig en källa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Det hände när jag va r i sta'n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Invandrare får en massa skit p.g.a. alla bråkiga invandrare. Det finns många invandrare som är hur schyssta som helst. Men det finns rötägg överallt. Samma sak i idrotten. Romafans får skit pga deras huliganer. AIK-fansen fick skit efter försöket att storma planen i derbyt mot Bajen. (Dessa ses av många som lag som bara har huliganfans) Vi Lövenfans fick skit för något som aldrig hade hänt. (Iallafall inte med flit) Det var en full kille i 16-årsåldern som skulle ta sig upp på Skellefteå Isstadions bortastå. Han stödde sig med en vagn som stod just bredvid. Men vagnen stod löst och skickades bak & hamnade olyckligt på en ung Skelleftesupporter. (Hur gammal han var vet ingen om utom killen & hans anhöriga, det stod iaf ett antal olika åldrar på olika ställen) Dessa lag har i överlag mycket trevliga supportrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Men kolla ut genom fönstret, nästan allt brott där ute på gatorna begås av utlänningar Varför alla ut med alla som bara bråkar men inte alla !.Utläningar betyder inte häller bara för dem som är från arab länderna och sånt det är om man bor i ett land och man kommer från ett annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Det finns många bråkiga utlänningar, men att slänga ut dom från vårat land skulle inte vara lösningen för att stoppa brotten. Icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 bara en fråga, vem är utlänning? är man det fast man har bott i sverige hela(eller stro del) av sitt liv och bara råkar he ett utlänkst namn. mitt namn är f*n inte svenskt även om hela min släkt är svensk tillbax till 1300-talet (jag har samma efternamn som en känd amerikan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) Jag kallar en person, som pratar med brytning åt något håll, och har ett konstigt namn (Ahmed, Mohammed etc) och ser ut att komma från ett land som inte är från Europa för utlänning. Men inte en dansk med grym brytning för utlänning. Det där är skumt. Inte en amerikan heller. Det är skumt, men så är det. En invandrare är däremot en person som har haft en svår upväxt och flytt till ett bättre land. Fortfarande bara "Ahmed:ar". Jag ser dock invandring som en positiv sak, och har inget emot utlänningar. Alla borde tycka att invandring är något positivt. Invandring betyder att Sverige är ett så bra land, att man vill flytta hit. Somliga må vara bråkiga. Jag vill ha mer invandring. Vi kan använda utlänningarna till småjobb, de kan få en liten slant för väldigt lätta arbeten. T.ex gatupoliser, väktare. Vi skulle kunna fylla ut var tionde gata med två stycken gatupoliser. De bara patrullerar runt och småpratar. 3 timmar om dagen, 4700 kronor i månaden. Nu skulle även brottsligheten minska, då det inte finns möjlighet till brott. Att folk sitter i fängelse, och gör brott, kostar pengar. Utan brottslighet, mer pengar åt skolor, utbildningar, militär. Mer militär. Mer krig. Mer krig. Mer makt. Mer makt. Mer pengar. Så enkelt. Utnyttja invandringen. Redigerat 16 Februari 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 ok har ni nånsin vart på en invandrar skola dom är f*n helt j*vla galna där bråkar slåss allt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Usa har för många gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.