Gäst Adema Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 nu har ni höjt väntetiden på ett svar till 45 sek räcker det inte med 30 för jag blir så j*vla trött på väntetiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 sluta klaga och köp minska flood.... eller fuska vip istället!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Minska flood finns inte längre. (Eller är jag helt blind?) Fuska VIP kostar som sagt pengar & han kanske inte får köpa det för sina föräldrar. Det är bara att bita ihop & ta en kopp kaffe medan du väntar. ;) Eller hoppas att Admin byter tillbaka. Men Adema: Var det inte du som gnällde på allt möjligt för någon månad sedan? T.ex. Egen titel, Byt användarnamn osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Minska flood finns inte längre. (Eller är jag helt blind?) Fuska VIP kostar som sagt pengar & han kanske inte får köpa det för sina föräldrar. Det är bara att bita ihop & ta en kopp kaffe medan du väntar. ;) Eller hoppas att Admin byter tillbaka. Men Adema: Var det inte du som gnällde på allt möjligt för någon månad sedan? T.ex. Egen titel, Byt användarnamn osv. Jo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Anledningen till höjningen är för att det har varit EXTREMT många dubletter av inlägg på senaste tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Anledningen till höjningen är för att det har varit EXTREMT många dubletter av inlägg på senaste tiden. Helt rätt admin. Varför inte ta och höja gränsen lite till? man behöver faktiskt inte skriva ett inlägg i minuten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Anledningen till höjningen är för att det har varit EXTREMT många dubletter av inlägg på senaste tiden. Men det hindrar inte dubbleter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Anledningen till höjningen är för att det har varit EXTREMT många dubletter av inlägg på senaste tiden. Jo....Eftersom alla klickar flera ggr på "Svara" för att forumet kan gå lite segare vid vissa tillfällen så trycker dem fler ggr. Men nu när floodkontrollen är här så trycker folk flera ggr men det blir ändå bara ett inlägg för annars varnar flood kontrollern att man floodar med inlägg ;) (ggr= Gånger för er som inte visste det ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Bra gjort admin höj lite mer .Därför jag håller med ser faktis jätte många som skriver dubbelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Anledningen till höjningen är för att det har varit EXTREMT många dubletter av inlägg på senaste tiden. Det hindrar iallafal inte mig från att göra dubbel. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Anledningen till höjningen är för att det har varit EXTREMT många dubletter av inlägg på senaste tiden. det var därför den nya sidan laggade och inte hade någon floodkontroll så det blev flera inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg