Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag undrar om ni har gamla minnen från Fuska.se. Jag tror att många anser detta som en onödig tråd men det tycker inte jag. Jag hette Bulbasaur först och var lite nervös att börja skriva. Mitt första inlägg var nog i Gameboy Forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 kom i håg ner ja var n00b och skicka in goggle bilder på ava tävlingar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 kom i håg ner ja var n00b och skicka in goggle bilder på ava tävlingar....... Ja, jag kommer ihåg när du började bli bra på avatarer och då var DiabloFire en bra Konkurent till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 diablofire va shysst men han e inte ine längre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 aaah gamla tider.... på fuskarna.nu första gången i N64 forumet... Joy hetetr Jojjoboy då och har vaar typ inte snäll då =/ fuskarna.nu ägde hårt <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 LoL phpBB :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag kommer ihåg när jag hette Inidanen...det är nog inte så många som kommer ihåg mig från den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Gammla tider från fuskarna.nu älskade dem och bästa forumet med phpBB ahhh vill skruva tillbaka tiden ända dit när 0013 och joy och dem andra var med jag hette då cobra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag kommer ihåg när jag varje dag låg etta på dagens topp tio författare. Då var 0012 här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag hette Först Playstation_Suger och Jag fattade inte mycket om fuska men jag lärde mig Så småning om. Det var mycket mindre Forum på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) ee ja för då hette jag '''jocke'''när jag alltid skrev i gb forumet :P sen orkade inte jag va medlem längre så jag skrev att pkmn var för töntar men jag menade det inte då fick jag typ en varning av dannie så jag gav tillbaka då köpte jag en sak man kunde sno FM och jag lyckades sno 300 fm då testade jag sno av en annan 2000 men misslyckade då hade jag runt 3100 fm minus <_< sedan skrev jag mycke men nu har jag + fm ^_^ nu tycker jag fuska.se äger Redigerat 13 Februari 2005 av dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Om man ser mitt medlemsnummer så märker man att jag vart medlem länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.