Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jellyfish var en bra medlem. Schysst i debattforumet. Hjälpsam, och jag tyckte inte alls att han svärde mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Har väl varit med ett ganska långt tag nu. Först hette jag Kanji-Thoridahs xD. Sen bytte jag till Accursed efter att ha förslagit det till någon annan som inte gillade det, men jag trivdes inte riktigt i namnet och bytte sedan tillbaka till Kanji, nu utan -Thoridahs. Du hette väl GeForce på det förra fuska.se/forum också väl?. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 från första början så hette jag Boba-Fett och var 15, vilket var fel ^^ och minnen? tja... dunno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jellyfish var en bra medlem. Schysst i debattforumet. Hjälpsam, och jag tyckte inte alls att han svärde mycket. he's an idiot, son of an asshole..." j*vla Bush, jävel. Saddam dödade hell lot of folk - han är ett j*vla svin ett par j*vla svin Fyfan vad jag hatart hänsynslösa svin Rise your fucking flag of freedom! Sverige är ett pissigt land Dom kan dra åt h*lvete. Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?! Vem tror du sa ovanstående, på bara ett par sidor i samma tråd dessutom :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 det var roligt år 2004 på fuskarna.nu.. men inte så många medlemmar än.. kanske 45 st aktiva. men nu! VÄLKOMMEN TILL h*lveteT! :evil: Nu finns det moderatorer och regler :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Och så fanns det ju Broder Kassler. :) Jag vet väl vem det är nu iförsäg, tror jag. Men bara kolla med er andra, någon som känner igen han? Det var väl mellanmjölk/slasktratt om jag inte minns fel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 "Om Bush är min pojkvän så är Che guevara din hora!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Och så fanns det ju Broder Kassler. :) Jag vet väl vem det är nu iförsäg, tror jag. Men bara kolla med er andra, någon som känner igen han? Bingo. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 det var roligt år 2004 på fuskarna.nu.. men inte så många medlemmar än.. kanske 45 st aktiva. men nu! VÄLKOMMEN TILL h*lveteT! :evil: Nu finns det moderatorer och regler :( Det är väl bra? Så att man sliper spam, inlägg där det t ex står : "haha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 det var roligt år 2004 på fuskarna.nu.. men inte så många medlemmar än.. kanske 45 st aktiva. men nu! VÄLKOMMEN TILL h*lveteT! :evil: Nu finns det moderatorer och regler :( 2004 så var det fuska.se -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag kommer speciellt ihåg min tråd "Vilken är din favorit smilie". Den blev full med sidor med massa olika smilies från reklamskit.duh, till slut låstes den, men ändock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 ködd är ju en klassisk mardröm som lever kvar för alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.