Gäst Soffan Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag hette goldenmew i fuskarna.nu! Dig kommer jag ihåg från den tiden. Jadu. Den jag kommer ihåg från den stora goa tiden var nog bara Kassler. Jag är totalt borta i hjärnan men jag kommer bara ihåg honom. Och till en början så hette man inte Rowyn alls, utan Cloone. ;D Trodde Klon stavades så på Engelska så jag hade kvar det och var 100% noob. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 haha..svaga minnen kommer fram igen.. :P Jag har vart här sedan vi skaffade internet för första gången.. ja kommer ihåg "Köp och Sälj"-forumet som aj spammade ner alla trådar i :P jag har haft ett par namn under tiden ja har vart här.. på fuskarna.nu hette jag FBK under hela tiden,tror ja iafa, men så har ja hetat typ..playstation,Playstation2,Atomic,Mighty Me,suppermario,Megaklumpen..och nu..MightyMe.. säg till om ni kmr ihåg mejj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Har väl varit med ett ganska långt tag nu. Först hette jag Kanji-Thoridahs xD. Sen bytte jag till Accursed efter att ha förslagit det till någon annan som inte gillade det, men jag trivdes inte riktigt i namnet och bytte sedan tillbaka till Kanji, nu utan -Thoridahs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jag hette Quazar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jag hette goldenmew i fuskarna.nu! Kassler minns jag. Har bara suddiga minnen av Cloone :)Jag minns när jag hade gjort ungefär 20styckna pokemonfusk innan admin stängde av funktionen för att skicka in fusk. Jag minns klart och tydligt Köp&Sälj forumet också :D Jag vill gärna ha en länk till gammla sidan :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Och så fanns det ju Broder Kassler. :) Jag vet väl vem det är nu iförsäg, tror jag. Men bara kolla med er andra, någon som känner igen han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Mm. Jag trodde det var din brorsa eller någonting. Jag kommer ihåg folk som 0013, Draghon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 aah, härliga minnen ! Jag minns särskilt tiden när debatt-forumet var nytt. Och, jag, Xade och Jellyfish nästan slogs :) Nu är det mest skräp i debatt :( I början var jag mest i PC, men senare blev det allmänt, och nu debatt. Jag kan också vara stolt över att alltid ha hetat Guggo :) För övrigt så vill jag ha jelly tebaks :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jellyfish, var mod ett tag, läste jag varför är han inte det längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Han hade typ klistrat en tråd och skrivit svordomar i fuska.se forumet. Men jag tror inte det var han. Han sa att det var hans brorsa som gjorde det. Men admin erbjöd honom och komma tillbaka men han gjorde det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Är det någon som kommer ihåg mig? katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Jellyfish, var mod ett tag, läste jag varför är han inte det längre? För att han gillade persoliga påhopp, vara otrevlig samt att klaga. Men han var skojig :) Klart man minns katten Redigerat 30 Augusti 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.