Hoppa till innehåll

The Sims, Bustin´ out


Xbox Man
 Dela

Rekommendera inlägg

(Silver Star @ 30/05-2004 22:49:16)

lätt :huh: ....det var ju inte ens nåt fusk...vad jag vet...så skulle man köpa tapeter eller nåt.....flera gånger på samma ställe...så kom det pengar....det är väl inte något fusk...mer likt en bug.... <_<

det finns visst fusk till den första the sims! <_<

jaså? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

hur kan man busta ut?(komma till andra platser)jag vet inte vad man ska göra... :(

du ska ju göra uppdragen som står i "mål"! <_< när du har klarat dem låser du upp dem, som t.ex. nya platser som du kan åka till!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Silver Star @ 06/06-2004 12:01:37)

hur kan man busta ut?(komma till andra platser)jag vet inte vad man ska göra... :(

du ska ju göra uppdragen som står i "mål"! <_< när du har klarat dem låser du upp dem, som t.ex. nya platser som du kan åka till!

så mycke svårare än så är det inte....bara det att man inte kan låsa upp alla "mål"...måste ha vissa job för att låsa upp dom....vilket jag tycker är Extremt dåligt :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Silence @ 07/06-2004 13:17:30)
(Silver Star @ 06/06-2004 12:01:37)

hur kan man busta ut?(komma till andra platser)jag vet inte vad man ska göra... :(

du ska ju göra uppdragen som står i "mål"! <_< när du har klarat dem låser du upp dem, som t.ex. nya platser som du kan åka till!

så mycke svårare än så är det inte....bara det att man inte kan låsa upp alla "mål"...måste ha vissa job för att låsa upp dom....vilket jag tycker är Extremt dåligt :angry:

det håller jag med dig!lite dåligt att man måste ha så många jobb! :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...