ceco Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 är det typ som ett race som man racear med sina pokemon lr vad är det för spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Japp... Vad jag har hört så e det ett racing spel där man tävlar i olika race med sin pokemon... Jag tycker att dom borde göra ett spel ungefär som dom gammla men att man e sin pokemon och styr den i "striderna".. typ att dom kan gå omkring och slåss... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 På Pokemon Dash kan man vara Munchlax(Snorlaxs nergradering) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 På Pokemon Dash kan man vara Munchlax(Snorlaxs nergradering) jopp det ser man på Fodralet att han är med där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Ska inte köpa det fast jag gillar pokemon kommer tröttna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 hur gamla e ni som spelar pokemon nu för tiden?(menar inget illa, bara undrar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Tror att man bara kan vara pikachu och inte dom andra. Läste att dom bara var motståndare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 hur gamla e ni som spelar pokemon nu för tiden?(menar inget illa, bara undrar) Jag är 13 och var med från början jag hörde talas om det och när många tröttnade och "slog ihjäl" dom som gillade det så höll jag det hemligt i ett år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag är 14 och spelar pokémon spel.... PS pokémon världens mest sålda rollspels serie :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Pokemon e rätt segt och det här nya har ju inte fått så mycket ''bra'' komentarer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Pokemon är lite sims, tycker jag... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Har Pokémon Dash.Och det är faktiskt dåligt tycker jag.Då väntar jag hellre till dom nya rollspelen pokemon pearl och nåt annat va de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg